Motor er in |
03-03-2012 |
Vandaag is het zover: De motor wordt er ingehangen.
Eerst wat voorbereidend werk, op de bokken en draad optappen zodat de moeren en bouten er zonder geklungel ingedraaid kunnen worden.
![](http://www.pininfarinaregister.nl/bertone/resize/IMG_9346.jpg)
![](http://www.pininfarinaregister.nl/bertone/resize/IMG_9337.jpg)
Met hulp van twee vrienden (een alfist en een healey-man) wordt de motor in de kraan gehangen ...
![](http://www.pininfarinaregister.nl/bertone/resize/IMG_9354.jpg)
... en langzaam laten zakken zodat de versnellingsbak tussen de chassisdelen kan worden geschoven: Een `tight fit` zullen we maar zeggen.
![](http://www.pininfarinaregister.nl/bertone/resize/IMG_9359.jpg)
Uiteindelijk zit de motor bijna op zijn plek, de nieuwe motorsteunen zijn een beetje `lang` dus daar is nog wat geweld bij gebruikt.
![](http://www.pininfarinaregister.nl/bertone/resize/IMG_9400.jpg)
Uiteindelijk passen de motorsteunen en kan de motor vastgezet worden.
![](http://www.pininfarinaregister.nl/bertone/resize/IMG_9412.jpg)
En nog even een sfeerplaatje.
![](http://www.pininfarinaregister.nl/bertone/resize/IMG_9417.jpg)
|
|