Na wat denkwerk, wordt hamer en slijptol ter hand genomen en de linkerwielkast wordt passend gemaakt. Er is geen onderdeel van deze fiat of welke andere auto dan ook…. die het gaat winnen van het menselijk brein, bloed zweet en tranen, en dus van het doorzettingsvermogen.
De rechter A-stijl en de bijbehorende wielkast worden in een andere volgorde aangepakt. Alles doordacht, met de bedoeling de structuur en maatvoering te handhaven.
Ja, en als de wielkast er dan af gaat, is het niet meer dan logisch om direct ook de kofferbodem af te slijpen….. en nog wat moeilijke plekken te ontdekken. Maar dat is voor het volgende weekend!
Morgen is de rechterwielkast en de rotte plek in het schutbord aan de beurt! 🙂
De overall gaat aan, de slijptol ook… here we go!
Dag Corine en Erik,
Erg leuke en leerzame website. Ik kijk altijd met spanning uit naar iets nieuws van jullie.. Op het moment ben ik bezig met het verfraaien van mijn rijdende Lancia Fulvia. Als ik daar mee klaar ben staat er een giardiniera uit 1968 te wachten in mijn garage. Jullie houden mij enthousiast!
Hartelijke groet en ga zo door,
Paul
Hallo Paul, wat leuk dat je een reactie geeft op mijn blog. Veel plezier met je eigen Lancia, en we horen graag hoe het je vergaat met je Giardiniera. Ciao, Erik en Corine
Oeps, ik bedoelde natuurlijk 1968