reageer (61) - eerste - .... - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - .... - laatste - inhoud - album - marktplaats

Uitlijnen

03-05-2012

Eerst camber gemeten, daar kun je met originele draagarmen niet veel aan wijzigen. Dat is ook niet nodig omdat deze goed staan.

Daarna caster afgesteld. Omdat er gewicht op de vering moet staan zijn de assteunen net naast de fuseekogel geplaatst. Met een waterpas de nulstand bepaald en de hellingshoek met de casterstang afgesteld.



Daarna het toespoor.
Op de vloer heb ik tape geplakt en het hart en de beide uiteinden van de velg afgetekend.



Daarna de naaf met een afstandmeter voorzien van een laser te draaien de wielstand op de tape afgetekend.



Met het lasertje kun je de loop precies weergeven.



Daarna stuurwiel precies recht gezet en het wiel aan de stuurzijde op 1,5mm toepoor gezet. Dan de korte stang aan de bestuurderzijde 5mm korter afgesteld. En tot slot met de lange stuurstang totaal 3mm toespoor geven.

Meteen even getest of de brede velgen in de wielkasten passen. Ze lopen net niet aan.



abonneer op het blog en blijf op de hoogte!

emailadres


geef een reaktie